2012. augusztus 19., vasárnap

Na, igen!


Ha jól számolok (bár bölcsész vagyok, voltam), akkor ez lenni kicsi utolsó előtti könyv párbajon. (mert egyhez még nem írtam értékelést)

amilyen nagy lelkesedéssel állítottam össze a listáimat, úgy csökkent a könyvek szám. Végül össze-vissza kellett olvasnom a két listáról, mert eltűntek a könyvek :D
Ezt a könyvet (Claudia Frenzel: Na ne!) tavaly vettem könyvhéten 500 Ft-ért, mert marhára megtetszett a fülszövege:


"Miriam vagány. Talpraesett. Okos. Jó fej. És kicsit lázadó. Nem meglepő. Nem könnyű megfelelni az elvárásoknak, ha az ember átalussza a találkozókat, bealszik az előadásokon, éjjel háromkor viszont sürgős telefonálhatnék jön rá. Hősnőnk ugyanis speciális alvászavarban szenved: négy óránál tovább nem képes ébren maradni – de aludni sem. A szokatlan bioritmus ára: se rendes állás, se rendes kapcsolat. Vagyis se rendes jövő. Még szerencse, hogy Miriam vagány, talpraesett, okos és jó fej. És nem adja fel."

Alvászavaros csajszi, akinek jó beszólásai vannak. Ez kell nekem, gondoltam. Most olvasás után vegyes érzéseim vannak a könyvvel kapcsolatban. Valahogy érdekes volt, de ez a stílus nekem nem lett a szívemcsücsörje. Konkrétan úgy van megírva az egész, mintha Mimi gondolatait hallanánk, de nem látjuk, halljuk, ami körülötte van, csak ha ő leírja, elemzi vagy elmondja hol van és kivel. Sokszor hirtelen azt se tudtam hol van, mit is csinál. Meg sokszor nem tudtam mire is asszociált, mert ő érti, de én nem. Ráadásul sok gondolkozás után se értettem :D
Valamikor tök bírtam Mimi fejét, de sokszor úgy feldühített egyes érvelésével, meg viselkedésével, hogy összességében egy terápiát szívesen tartanék neki, de nem szívesen innék meg vele egy kávét.
A könyv vége meg közhelyesen van lezárva.
Azért volt pár idézet, ami nagyon tetszett úgyhogy tőlem szokatlanul, most idézetek jönnek (a harmadik idézetet meleg szívvel ajánlom nektek, csajok :D):

"Valójában a G-pontot sem bírja a fagyponttól megkülönböztetni."

"Itt az ideje, hogy komolyan feltegyem magamnak a kérdést: mit keres ennyi idióta a múltamban?"

"Nem gondolkodik efféle gyermeteg kategóriában, hogy menő. Ő egyszerűen csak menő, magától."

"A férfi olyan legyen, mint a jó hajlakk: tartást adjon, ne ragadjon."


"Egyébként azt hiszem, a DJ-k vonzerejének legfőbb titka a primér szexuális jelzésekben rejlik. Az a ritmikus csípőmozgás, mintha a pultot kefélnék, földi mennyország, háromórás kamaty ígérete."

4 megjegyzés:

  1. :DDD Nekem a 2. és a 3. tetszik.

    Az utolsót is ajánlanám valakinek. :DDD

    Egyébként lehet kölcsön kérem majd a könyvet. :3

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Miért érzem úgy, hogy az utolsót nekem ajánlod?? :DDDD

      Amúgy az utolsó idézet miatt most ügy döntöttem, hogy el fogom olvasni ezt a könyvet :DDD

      Törlés
  2. :D Szólj, mert elfelejtem. Szívesen kölcsönadom :)

    VálaszTörlés