2012. augusztus 8., szerda

Kérdések, válaszok, díj és miegymás

Lanatie feladta leckét ezzel a kérdezgetős blogos díjas cumóval. Megpróbálok a teljesség igényével válaszolni, de a jelöltekkel apró problémába ütközöm, mivel egy azaz egy ember sincs, akit jelölni tudnék (kösz Csilla, hogy minden embert bejelöltél, akit ismerek és blogot vezet :D) Szóval a kérdéseim nélkül, mivel nincs ember, akinek feltehetném őket itt vannak a válaszaim Csilla kérdésire :)


Játékszabályok:

* Mindenkinek 11 dolgot kell mondania magáról

* A jelölő mindegyik kérdésére válaszolni kell
 
* 11 kérdést kell feltenni a jelölteknek

* 11 embert meg kell jelölni és linkelni

* Nincs visszaadás/visszajelölés

Válaszaim:

1. Ha csak egy tulajdonságodat tarthatnád meg, a többi véletlenszerűen lenne "újraosztva", melyikhez ragaszkodnál? Miért?

Az összes önismereti órám szükséges volt ehhez a kérdéshez :"D Alapos átgondolás után egyiket se tartanám meg. Nem érzem úgy, hogy egy jó tulajdonságom megtartása jó lenne nekem az újraosztás után. (negatívat meg kevesen tartanának meg, én sem szeretnék) A negatív, ami van mellette eltűnne és akkor hova az egyensúlyom?

2. Ha eldobhatnád egyetlen tulajdonságodat, melyiktől válnál meg? Miért?

Eldobni se szeretnék egyet se. Majd javítok rajtuk, ha tudok.

3. Ha visszakaphatnál valakit, aki valamiért már nem része az életednek, vissza akarnád-e kapni? Miért?

Nem, nem szeretném visszakapni. Inkább nem szeretném a múltban elveszíteni.

4. Ha az életed egy film lenne, milyen címet adnál neki és milyen műfajba sorolnád?

Stílusosan Szandi lenne a címe, és valami unalmas musical lenne, amit csak én élvezek :D

5. Van-e olyan zene, amit szerinted akárhányszor meg tudnál hallgatni? Ha igen, mi az?

Van hát: Shayne Ward - Breathles



6. Mi az a létező képesség, amit a legszívesebben magadénak tudnál? Miért?

Szeretnék fogékony lenni a nyelvekre, mert a magyaron kívül más nyelven igen gyatrán kvartyogok.

7. Ha szuperhős lennél, mi lenne a szuperképességed és a szuperhős neved?

Valamilyen gyógyító képességet szeretnék. A harc meg az utána lévő felfordulás nem az én műfajom. És nem én szeretném kitalálni a nevem. Ha tényleg szuperhős leszek valami menő újságíró nevezzen el valaminek :D

8. Ha találnál egy elásott kincsesládát, milyen kincsben reménykednél és mit kezdenél vele?

Ha találnék egy kincsesládát, az lenne az első gondolatom, ebben valami szentimentális első randi után itt hagyott emlék lesz. Természetesen belelesek, hátha tévedtem, de ha az van benne szépen visszaásom, hadd legyenek boldogok, amikor x év múlva visszamennek és kiássák.

9. Gyűjtesz-e valamit? Ha igen, mit?

Igen, pénzt. :D

10. Milyennek képzelsz el egy ideális randevút?

Ne legyen az a tipikus filmben is látható randi. És ne legyen ilyen nagy meglepi benne. Alapból zavarban lennék, de ha még ilyen nagy fenek kerít neki, akkor használhatatlanul zavarban lennék és soha többé nem keresne. x"D Nekem tökéletes egy fa alatt üldögélve is.

11. Ha választhatnál egyetlen embert a világon, akivel beszélhetnél, ki lenne az, és mit mondanál neki?

Hát nehéz volt választani, de Hugh Jackman lenne a választottam. És azt mondanám neki: "Nálam te vagy a falkavezér, Hugh!" :DDDD És közben két kézzel két ujjal mutatnék felé :DDD

11 dolog rólam:

1. Nem szeretem a májat, a párolt zöldséget és a gombát.
2. Gyűjtöm a cuki vízilóplüssöket.
3. Nem szoktam sírni. Maximum egy évben egyszer.
4. Leginkább az ilyen töty-töty zene, ami közel áll hozzám, de nagyon szeretem a kpop számokat és előadókat.
5. Nem hordok kiegészítőket. A nyaklánc megfojt, a gyűrűbe beledagad az ujjam, a karkötő elzárja a vérkeringésem (bár néha azért karkötőt felteszek, meg a vadi új teknősös nyakláncom <3). A kicsi fülbevaló szúrja a fülem háta mögött, a lógós fülbevaló meg a világon a legundorítóbb dolog :D
6. Megvan az asztalom saját rendje, amit a tesóm káosznak nevez.
7. I <3 Pécs
8. Szemüveges vagyok, de nem szeretem hordani.
9. A hajam úgy tökéletes, ahogy van (kivéve, ha azt mondom, hogy szar). Én tudom mi áll jól, nem más.
10. Néha írok. Csomó történet van a fejembe, de elkezdem leírni őket és félbemaradnak egy idő után.
11. Szeretem a csillagokat. A valódiakat és a szobám plafonján lévő fluoreszkálókat is. Egyszer veszek egy teknősös csillag alakú fényeket kibocsátó csecsemő altatót.

Szandi voltam, leszek :D

4 megjegyzés:

  1. A 11-es válaszon besírtam. :DDDDDDDD Köszi, hogy válaszoltál! :D

    VálaszTörlés
  2. "Stílusosan Szandi lenne a címe, és valami unalmas musical lenne, amit csak én élvezek :D"

    Sírok. :"DDD

    Létezik ilyen fluoreszkáló bigyó? :D

    VálaszTörlés
  3. Örülök, hogy megsirattalak :D

    persze, hogy van ilyen teki, linkelni most nem tudok, de ha gooleba bütöd éjjeli plüss teknős lámpa, akkor kiadja a kis cukorkát :3

    VálaszTörlés