2012. augusztus 27., hétfő

Halloween és halálci

Igen, nehéz lesz erről a könyvről írni, mert viszonylag sok könyvvel ezelőtt olvastam. 
Agatha Christie valahogy mindig (kivéve egy alkalmat) leköt és kíváncsivá tesz ki lesz a gyilkos a végén, kivel mi történik még,hány áldozat lesz, illetve magát a gyilkosságot hogyan kivitelezték.
A történetben egy régebben olvasott könyv szereplője is visszatért, akit meglepő volt látni ebben a könyvben, ugyanakkor kicsit valahogy közelebb érzetem magamhoz a művet, mert már nem csak Poirot ismertem belőle, hanem őt is.

Az alaptörténet: 


"Mrs. Ariadne Oliver Woodleigh Commonban vendégeskedik. A kisvárosban Halloweenkor tinibulit szerveznek: liszttorta-szeletelés, almahorgászás, tűzharapás szerepel a szórakozások között. A tizenhárom éves Joyce Reynolds azzal a meglepő információval áll a híres írónő elé, hogy gyilkosságot látott. Mrs. Oliver hiszi is meg nem is, egészen addig, amíg holtan nem találják a kislányt. Valaki belefojtotta a vödörbe, amiből az almákat kellene kihorgászni. A regényírónő megint jó barátjához, a világhírű kis szürke sejtek tulajdonosához, Hercule Poirot-hoz fordul segítségért. És noha megváltozott a világ azóta, hogy ők először találkoztak, van, ami mindig ugyanolyan marad: Poirot zsenialitása. A regény más kiadónál, más fordításban Ellopott gyilkosság címen jelent meg."


Kicsit a közepe felé csalódott voltam, mert biztos voltam az elkövető kilétében, ugyanakkor örültem is magamnak, hogy kitaláltam :D Nem volt olyan jó,a történet, mint a Macska a könyvtárszobában, de nagyon olvastatta magát. Továbbá kaptunk Poirot piperkőcségéből egy kisebb adagot, ami néha mulatságos, néha idegesítő volt. :D

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése